Dålig start på veckan.


snart får Uppsala fin besök.


Vafan hände idag liksom? Vaknade upp på golvet hemma hos Johanna. Som en riktig liten husneger som inte ens har en säng att ligga i. Fyfan vilken dålig start på veckan hahaha. Men jag valde det själv. Det är humor som jag får ta. Imorgon är det Desperate Housewives på kanal5 21.00 så då kommer man säkert vara hemma hos Johanna igen. Efter jag hade tagit mig ifrån hennes lägenhet vid 13:00 tiden träffade jag upp några vänner på stan.


Det blev en heldag på stan, skabbig som jag var. Orkar inte bry mig riktigt. Nu ligger jag hemma i min säng och spyr av hur illa det luktar hemma hos mig. Funderar på att ta bilder och lägga ut på bloggen så mina läsare kan få se hur illa det är. För jag bor verkligen skit illa, haha vafan ska jag göra?


Det spelar inte så stor roll att det blev en dålig start på veckan. Till helgen kommer min mamma Kerstin till Uppsala. Fast den här gången kommer hon inte själv i bilen. Hon har med sig en mycket nära vän till mig, nämligen Terre. Det blir Terres första besök här i Uppsala. Som ni förstår är jag jätteglad över att hon tog sig tid att komma upp. Jag är redan i full gång med att planera vad vi två ska göra i helgen. Ska se till att ta med Terre på lite roliga fester. Vill att hon ska träffa alla mina fina vänner här i stan. Eftersom du är kompis nr3 ifrån Jönköping som kommer och hälsar på mig får du plats på Prispallen. Tyvärr var jag inte hos dig på din 21års dag, men jag lovar dig att till helgen ska vi fira dig!


- ses snart älskling.


Kommentarer
Postat av: TERRE

hihi gulle! ska bli så jävla kul!!! blev jätteglad över kortet med :D:D ÅHHH! jag ska ta med mig mina finaste kläder också ;D;D

2009-10-19 @ 21:36:52
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0