Cut my hair cuz it reminded me of you


Kanske borde göra en sån?hahaha!


Pratade med ****** igår när jag inte hade något annat för mig. När det kommer till relationer vet jag att ja är på rätt spår (som bilden säger,haha). Jag förstår inte varför jag hade ögon och intresse för dig. Ibland är man ganska blind måste jag säga. Men det är väl tanken av att jag vet att du gillar mig, som gör att jag gillar dig? En av mina bästa vänner sa till mig att jag inte borde ha något med dig att göra. Jag vet att vi kommer ses en gång till. Det är något hos dig som jag älskar, men jag äcklas väldigt mycket av dig. Det tog ett tag innan jag förstod hur ensam du kommer bli utan mig. Jag tycker om dig det gör jag, men jag tycker om mig själv mer.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0