äntligen fredag!


sara,addan,johanna


Idag är det äntligen fredag. Terre är på väg till Uppsala och kommer vara här 14.00 tiden. Mamma hämntade upp henne och en annan tjej i jönköping 09.00 tiden. Jag förstår inte hur den andra tjejen kunde ta sig frihet att åka med upp (gratis). som att min mamma är nån jävla gratis taxi? Eller vad är det för fel på folk? Klart att terre skulle med upp gratis, det tyckte mamma. Men lite sleazy är det att bara ragga med sig en plats upp, som den andra bruden gjorde! Äcklar mig hur folk ifrån jönköping tar för sig på ett skabbigt sätt.




Jag vet inte om jag vågar men jag är så jävla sugen.  Funderar på att färga håret igen. Vill göra det nu idag innan Terre och mamma kommer. Tycker faktiskt inte jag är snygg i det här mörka tråkiga. Jag trivs mer i det ljusbruna som jag hade innan. Frågan är om jag hinner köpa mat,hårfärg (färga håret) och städa på 4timmar? Borde i alla fall kliva upp nu och inte ligga kvar!


- vi ses bloggen!


Kommentarer
Postat av: JenJen

I agree , du passar bättre i ljusare

2009-10-23 @ 10:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0