and u guys are so judgemental


Mr.Addan

Vilken trevlig torsdag det har varit. Och roligare kommer det att bli ikväll när jag ska ut och festa. Ikväll tror jag att ja och mina vänner går till Stocken. Gillar inte klubbar med porriga namn, men vad ska man göra? Idag fick jag två goda nyheter så jag är otroligt glad.


2. Fick ett sms utav Terre idag att hon kan komma till uppsala 23 till 25 okt. Det ska bli jätteroligt att du kommer. Tur att mamma ska upp den helgen också, så du får åka gratis och snabbare :) Redan nu funderar jag på vilken typ av Nattklubb jag ska ta med dig på. Och vilka fester och vänner vi ska träffa. Vill verkligen ge dig en underbar helg. Men shopping,fika,fester. Vi ska självklart gå i alla dom härliga butiker som inte finns i småland. Du får sms mig en önskelista på saker vi ska göra, addan fixar allt. Åh tror inte det är sant. Du blir nr3 på besök ifrån jkpg.


1. En av mina närmaste vänner Nadia skickade ett sms till mig idag där hon skrev att hon har fixat jobb till mig. Jag kan om jag vill (och vågar) börja jobba i Fuerteventura!! I januari har jag möjlighet att åka ner och börja jobba. Jag pratade med mamma om det här idag och hon tycker verkligen att jag ska göra det. Det skulle va så otroligt roligt att åka ner till spanien och börja nya året där. Jag är så trött på Sverige, behöver förändring. Jag har ingenting som binder mig till Sverige nästa år. Varken jobb,plugg,bostad är jag bunden till tack och lov.


Fuerteventura är den näst största ön i den spanska ögruppen. Den ligger 100 kilometer utanför Afrikas nordvästra kust i Atlanten. Den avlånga öns yta är 1 663 km². Den är 100 kilometer lång och 31 kilometer på det bredaste stället och har de längsta stränderna av alla öar i arkipelagen.


Kommentarer
Postat av: Christian

Du måste se detta friend: http://www.youtube.com/watch?v=KXuui7y5dYo&feature=topvideos

2009-10-17 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0