Äckligt,skabbigt och bara så jävla fel.


hahaha det här bjuder jag på som ni alla säkert kanske fattar. Skulle färga håret i fredags, men det blev inte som jag hade väntat mig. Är man så dum så man köper billig hårfärg på willys tycker jag man kan gå och knulla en turk. Nää men ärligt. det blev helt fuckat, ni ser ju själva. Tur att man har Johanna som räddade mig. wöööw





HAHAHA ni ser ju själva. vad fan tänkte jag med? Det som är humor är att jag ser så jävla sönder slagen ut på bilden. Som att mina föräldrar inte vill ha mig mer eller att jag saknar ett eget hem :P





jag hoppas ni fattar att jag inte gick ut sånhär på stan. Fast jag tycker nästan det är kul när det går så här fel. För det går alltid att rädda och det kan inte bli dåligare. Sen tycker inte jag att man ska färga håret på sig själv när man har tagit några öl. Det bästa är om man är nykter när man gör det.





Kommentarer
Postat av: Juliette Amelie

Åhh vad sööt du är när du ser sådär sur ut :D

Efterbilderna!!

2009-10-22 @ 10:42:58
Postat av: Danny Anthony

vackert addan ;)

2009-10-23 @ 03:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0