Victoria's Secret Fashion Show 2009


From the Show 2009


Äntligen är dom här igen. Kan det bli någon jul utan dom vackra tjejerna ifrån Vs fashion show? Jag tror inte det. Det här året tycker jag att underkläderna var snyggare än vad dom har varit de tidigare åren. Det är roligt att den här modevisningen bara bli större och större. Roligt att se hur den kommer se ut om fem år!? Ifall man ser tillbaka från visningen 2005 märker man snabbt hur mycket större och mäktigare visningen har blivit. Det är får ni inte missa, gå in på youtube och titta runt!



Show 2009: Fittings


Jag tycker verkligen att Alessandra Ambrosio är lätt den snyggaste av dom alla. Kolla bara vilken grym kropp den bruden har. Sen tycker jag att hennes underkläder var dom finaste. Jag blir alltid lika nyfiken på att få veta hur lång tid det tar att sy upp alla kläderna?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0