Toppen kväll!

addan med vänner
JOhanna.Addan.Kungen


Vilken rolig kväll fredagen blev. Alltid extra kul att festa med ny shoppade kläder eller hur! Vi började kvällen med att förfesta hemma hos Johannas kompis Fanny. När klockan blev 23.00 delade vi upp oss. Några gick till BJ och jag och Johanna gick till Norrlands. Där skulle Timbuktu vara Dj för kvällen. Vi var rätt nyfikna på att höra vad han skulle välja för musik. Eller om han bara skulle stå och spela sina egna låtar.




Det bästa var när jag såg min granne. Eller jag var helt säker på att det var min granne som jag såg stå ute och röka. Jag frågar Johanna om vi kan gå ut och börja prata med grannen. Självklart säger hon och efter en stund står vi där ute och pratat med grannen och lite folk. Fast när vi står där så kommer jag på - fan det där är ju inte alls min granne, bara otroligt likt. Jag blir lite besviken och tar med mig Johanna in. När vi kommer in så står min riktiga granne där! Fast det roliga är att när vi börjar prata så känner inte grannen igen mig ifrån gården utan ifrån en musikvideo inspelning ifrån SpyBar? Herregud orka liksom, det var ju flera månader sen. Fast jag måste säga att jag älskar att jag är en person som folk känner igen.



Bra jobbat killen!


Ibland gör jag allt vad jag kan för att vara en extra fin vän. Förra helgen sprang jag upp på scen för att Johanna ville se mig göra det. Den här helgen blev det lite lugnare. Fast visst var jag snäll som gav ut Johannas nr till Timbuktu! Det roliga är att han fick säkert 43 andra nr ifrån brudar under den kvällen. I övrigt måste jag säga att han gjorde ett jävligt bra jobb. Jag bryr mig inte om honom som artist för jag gillar inte hans musik. Men som Dj var timbuktu fantastisk, jävla vilken skön musik killen spelade! Tack!


Kommentarer
Postat av: TERRE

fy fan va kul! jag skulle varit där!

2009-11-08 @ 14:41:30
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0