November är här




Bra start på veckan. Måndag morgon och jag är på gång att få feber känner jag på mig. Jag som hade planerat att vara kreativ den här veckan i skolan. Ogillar att vara sjuk eftersom man bara förblir hemma i sängen. Det gör mig otroligt rastlös att gå runt hemma, och vila är ingenting som jag är bra på. Kanske börjar min kropp säga ifrån efter helgens festande? Det kanske är som så att jag borde göra något lugnt under den här veckan. Det känns verkligen att november är här. Tur har vi i alla fall ingen snö i Uppsala än. Fast det lär inte ta så många veckor innan den är här tror jag.



Fiskarna
Vecka 45 (2 november - 8 november)

KÄRLEK Romantiken tycks som allra bäst här och får du post med kärt innehåll, så bli glad även om det inte bara gäller kärleken. Kärleken befinner sig på en neutral nivå. ARBETE/HÄLSA Jag tror att du kan komma att erbjudas en post i en förening eftersom du är omtyckt och duktig. En tillgång i deras föreningsarbete sägs du bli. Du är frisk med sunda vanor. EKONOMI Nu kan något som har med värdepapper att göra både ge och kosta dig pengar. Du verkar ha lycka med värdepapper. Var i alla fall försiktig med de insatser du gör i spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0