Mikael Tornving


vi ses imorgon!


Nu var det slut på denna lillördagen. Kvällen började med att jag träffade Johanna som jobbade på GH. Stackars tjejen hon slutar inte förrän 01.00 och hur mycket folk är det ute en onsdag veckan innan löning? Efter det träffade jag mina vänner ifrån klassen på VG. Man börjar undra ifall inte VG är en svart klubb? Och då tänker jag inte på att det jobbar en neger där. Varför tar ni inte kort? Betalar ni ingen skatt era billiga bullfittor? Det roliga är att efter VG drar jag med Johannas kompis till Etage! Bönder, bögar, fula brudar fanns runt mig. Jag trodde jag skulle gå ut och spy. Nej så illa var det inte, men jävligt roligt att se.


Nu kanske ni undrar varför jag har en bild på Mikael Tornving. Inte är det för att han är snygg. Jag och Johanna ska på honom imorgon. Tycker han kan vara rätt skön ibland och det ska bli roligt att få träffa honom senare på kvällen. Efter jag slutar skolan 16.00 imorgon ska jag snabbt ner på systemet. Kanske hem och byta kläder inför kvällen. Sen tänker i alla fall jag och Johanna hälla i oss massa sprit. Drack faktiskt bara en öl ikväll. Torsdagar är dom nya "bonus lördagarna", i alla fall enligt mig.




autistiskt syndrom?down syndrom?


Asså nu menar jag faktiskt allvar. Det finns två personer i min vardag. Ni vet personer som jag träffar då och då i veckan. Den första utav dom två, låt oss kalla den första personen för "Piff". Jag pratade med Piff och tycker att Piff verkar vara trevlig. Men ärligt talat, är Piff autistisk? Du försökte prata med mig men du verkade lite konstig. Jag var självklart snäll och svarade på dina frågor och frågade dig lite saker. fast efter en stund märkte jag att jag började behandla dig som "mindre smart". Är "piff" autistisk? Det ska jag ta reda på under veckan.


Den andra personen vill jag kalla för "puff" ( visst är jag fantasifull ). Puff är mer uppenbar än vad Piff är. Ärligt talat så måste Puff ha down syndrom, du kan inte vara normal i skallen. Något måste ha hänt dig. din mamma kanske slog dig på käften när du var liten så du blev helt down? Jag tänker låta dig va, kanske blir elakt och fråga dig om sanningen. Men jag är otroligt nyfiken.


Piff och Puff som jag vill kalla dom två är fina människor, fortsätt vara er själva så ska jag fortsätta vara någon annan. Tack för mig och god kväll på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0