Let's judge the "addan show"!


 addan och dilan.


Fredagen den 20e Nov. Igår kväll intog addan Birjer Jarl som jag inte besökt på år och dag. Goda drinkar, bra musik, mycket dans och sköna vänner. Fast blev det något fylla? Nej faktiskt inte. Jag blev besviken och gick hem 02.00 ( brukar aldrig gå hem så tidigt ). Jag kämpade som en trött hora i baren, gjorde allt för att få min fredagsfylla men den kom aldrig. Pratade med en vän i telefon till 04:45 när jag kom hem. Det blev min typ av "efterfest" igår, kul kul. Under kvällen på Bj var jag med Dilan och hennes underbara kusiner. Vilken skön familj dom är. Man vill så gärna vara kusin med dom tjejerna!


Lördagen den 21e Nov. Vaknade upp för tidigt idag. Och varför är det så fint väder ute idag när jag är så jävla trött. Är helt död i huvet och det beror inte på att jag är bakis utan har sovit dåligt i natt. Fan nu måste man ju ut på stan bara för att det är så fint väder. Lite senare idag ska jag faktiskt ner på stan, även ifall inte solen är kvar. Idag ska jag nämligen ner till en butik som säljer smycken. Min goda vän Kristina Von Heideman ska tro det eller ej välja ut min förlovnings ring idag! Det ska bli spännande att se ifall vi idag kan hitta den perfekta ringen. Det finns så många vackra ringar hos Kristina så jag tror inte det kommer bli svårt!


Ikväll blir det ekonomgask på Vdala. Frågan är vad man ska ha på sig när man är i samma vimmel som en massa ekonomer? Det ska bli roligt att gå ut med johanna &:co i alla fall. Det är då man vet att kvällen blir räddad. Det roliga med ekonomgasker och liknande saker är att alla studenter ser så knullade ut. Det är inte ofta som folk chillar dricker drinkar och har en kul tid. Nej alla går runt och ska göra sig till bara för att dom säkert har ont i röven! Är det så svårt att luta sig tillbaka och se nöjd ut?


Kommentarer
Postat av: Nadia

Aww :) Vill vara där med er och uppleva allt mys!

2009-11-23 @ 16:14:52
URL: http://dearly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0