karavadjo tog upp min dag


foto: från maskeraden 2009


11:oo vaknade jag upp idag. Min plan var att vara vaken och uppe 08.oo idag. Fast efter att ha pratat i telefon med min älskling Danny till 03:30 orkade jag inte gå upp tidigt idag. Tack Danny för att du jobbar natt, det förstår då inte min morgondag!


12.oo ringer en vän ifrån klassen och säger att vi kan gå till skolan idag för att ta vaccinet. Egentligen tänkte jag inte göra det. Tror nog vi kommer överleva i alla fall. Okej att några dog utav det, men vafan folk dör av allt nuförtiden. Om jag dör vet i alla fall mina föräldrar klart och tydligt hur min begravning ska se ut. Så jag kan vara nöjd faktiskt. Inte allas föräldrar som vet hur deras barns beravning ska se ut.


När vi kommer till skolan var det så mycket folk där att vi inte kunde ta vaccinet. det får bli en annan dag! Nästa måndag ska vi till skolan för att köa. Jag tycker jag borde fått vaccinet först av alla. Inte bara för att jag är så sjukt snygg, utan för att jag är en av få som har möjlighet att bli känd oh berömd.


13.oo till 16.oo Har jag bara varit hemma idag och tvättat,städat,pluggad. Träffade på min vän Karin waller idag. Hon fick ta upp mycket av min tid i tvättstugan. gud vad snuskigt det låter.


- ibland är det inte lätt!


Kommentarer
Postat av: Tess

Hejsan! :)



Jag har just nu en Veckans Blogg-tävling på min blogg, så nu letar jag efter roliga, intressanta bloggar som vill vara med och tävla. Det hade varit kul om du vill vara med! Du kan anmäla dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/november/veckans-blogg-v-46.html



Kram, Tess

2009-11-09 @ 21:28:00
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0