Julklapparna på ingång

 







Fiskarna
Vecka 48 (23 november - 29 november)

KÄRLEK Vilken spännande vecka! Här kan du få en ny uppvaktning och det tycks vara med ärliga avsikter som detta så härligt romantiska börjar. ARBETE/HÄLSA Det mesta verkar gå i rutiner i ditt arbete. Det är bäst så och var försiktig om någon försöker smickra dig. Rutiner är nu faktiskt det bästa inom arbetet. Vila mycket. EKONOMI Veckan kan bli dyr med stora utgifter. Tänk dig noga för innan du handlar. Blir du bjuden på middag så tacka ja och njut. Men spel ska du helst av allt glömma bort.


Shit vilken dag det har varit hos addan. Vaknade upp en gång till fast då var klockan redan 12.00. Tänkte se till att vara kreativ under dagen, fast nu när klockan är efter 21.00 märker jag att det gick åt helvete. Tog mig konstigt nog ner på stan för att börja med julklapparna. Tanken slog mig att det kommer bli svårt i år eftersom jag mest hittade skit på stan.
Grannar/ Förhållanden / mat

Det här är tre ämnen som jag rörs vid av varje dag. Det är inget ovanligt jag tror att alla rörs av dom här tre punkterna. Om vi börjar med grannar. Jag kom på idag att jag tror att vi har någon form av städschema här i lägenheten. Jag kom också på idag att nu ska jag undvika mina grannar mycket mer. Framför allt tänker jag undvika städschemat eftersom jag misstänker att vi städar i grupp. För första gången i livet kan jag säga - jag är för vit i det här området för att göra sånt jobb. Mer behöver jag inte säga eftersom dom som redan vet förstår vad jag menar. Nu får vi alla hoppas att ingen av mina grannar är aktiv läsare av min populära blogg =/


Mat är något som jag oftare hoppas över att ta del av. En våg tänker jag skriva upp på önskelistan. Det är stor risk att jag har börjat gå ner i vikt igen. Det är helt okej för min del så länge jag har kvar min rumpa. Det som kan göra mig lite rädd är när jag inte ätit på 7timmar och börjar bli svimfärdig. Det är lite läskigt när allt börjar svaja i skallen på mig. Ibland känns det som en dålig fylla mitt på dagen, förstår ni?


I fredags hade jag inte tid att prova ut min förlovningsring hos Kristina. Därför ska jag ta med mig min kära vän terre på fredag och göra det. Jag tror att det är bra att ha med sig en nära vän när man ska prova förlovningsring. Det där med förhållanden är svårt, men jag jobbar på saken. Jag vet i alla fall vem jag tänker hångla upp på tolvslaget på nyårs afton. Kommer bli jättefint tror jag. Ni får alla se för jag tänker filma det hela.


- Nu ska jag se om jag lyckas sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0