Dating




Så jävla sjukt! Ni alla måste youtuba på den här tv serien. Den handlar om precis vad den heter och visst är det så att man blir mörkrädd, haha! Min första tanke när jag såg den här serien var - hoppas inte tv3 köper in den och gör det på svenska. Orkar inte se svenskar ta efter amerikanska program. Fast sen undrar jag hur kul det kan vara att dating in the dark. Tänk så kommer man ut med värsta fula bruden/snubben?Tänk så är en av dom tre man får välja mellan säger vi as sexig. Men att den snygga personen kanske har en ful röst. Och så går man ut med den som hade finast röst men som är fet och skallig? Eller tänk så råkar man ha sin kusin där inne och kommer ut med honom/henne? Äh jag vet inte vad ja ska säga, tycker bara att ni alla borde se den här skiten. För det här är faktiskt ganska roligt måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: Anvah

dom måste verligen ha slut på idèer, för detta är ju skandal, usch jag kan säga direkt att jag är för ytlig för att dejta i mörker, tänker inte köpa grisen i säcken, utan vill se för att veta om jag vill ha ;)



love u

2009-11-12 @ 17:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0