Next week!



Söndag kväll och jag känner att nästa vecka kommer bli full av roliga saker!

1. Lina ska ha sin 30års fest på fredag. Jag måste hitta nya kläder till hennes fest, jag måste hitta något fint att ge henne. Och jag måste betala henne för att få komma på festen. Jag är jävligt nyfiken på vad hon har för vänner? Kommer det vara många snyggingar där?

2. jag måste få tag på min "chef" simona och planera in en massa saker för när jag ska börja sälja skönhets prylar mm.
måste börja plugga så att jag blir en duktig säljare och kan göra bra demon/event/skönhets fester.

3. jag ska ner och Jobba på Joels cafe i veckan också. Det ska bli nice, jag gillar verkligen Hanna ( chefen ). Hon är den sötaste colombianen jag känner.

4. Får jag min vilja igenom så ska jag även till sthlm nästa vecka för att träffa ******!!! wöööw jag kan inte berätta något mer. Men jag tänker på en person som jag är jävligt nyfiken på. Ni får veta mer en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0