maj 2008

Idag hade jag ingenting att göra, vi vet alla hur tråkiga torsdagar är.
Jag är jävligt sliten efter igårkväll.Vem fan är så dum så man går ut och festar en onsdagkväll när man har feber?I alla fall så tittade jag på bilder idag från maj 2008, alltid kul att se tillbaka på vad man gjorde för ett år sen.




(foto 1) För ett år sen var jag ute med allas våran Maggie och blev skitfull på Piren i Jönköping. Jag hatar Jönköping "uteliv" men med maggie var det alltid roligt att gå ut. Hon är rolig och galen precis som mig. Hoppas vi kommer gå ut ihop nån mer gång, kanske i Uppsala?



(foto 2) Jag brukade förra våren hänga på Club Caj på torsdagar. Visst hade jag kul då men nu när man ser tillbaka undrar man varför man tyckte det var så roligt? Det var liksom inga sköna människor där och absolut ingen bra musik. Jag tycker verkligen att mitt uteliv idag är 1000gånger roligare.



(foto 3) Jag kom på en as bra Ide för 1år sen. Varför inte skita i Jönköping och flytta till Uppsala? 23maj 2008 sa jag upp min studentlägenhet, flyttade hem till mamma och pappa för att fixa inför min flytt till Uppsala....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni såg ut att ha det roligt :) Alltid lika kul med party i goda vänners sällskap!

2009-05-28 @ 22:49:21
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0