Gillar läget



Livet är rätt perfekt när jag tänker efter!

Visst jag ligger här hemma med lite feber, men när jag tänker efter en stund så förstår jag hur perfekt mitt liv är.
Jag trivs så bra med livet just nu och med alla människor jag har runt mig.

Vännerna älskar jag mest av allt, idag vet jag verkligen vilka som jag kan lita på och vilka som jag inte behöver mer. För mig är det extra viktigt att bara röra mig bland folk som är bra för mig, så var det inte innan. Jag är trött på att lägga ner tid på att bry mig om dom som inte tycker om mig. Nu lägger jag ner all min tid på dom som gillar mig.

familjen saknar jag väldigt mycket, jag önskar att ni var här i Uppsala med mig. Jag tänker på min sjuka pappa varje dag och på min mamma som gör allt för att det ska gå bra för pappa och min lillebror. Jag är så glad att jag kommer ifrån en bra familj, och det ska bli så roligt att träffa er på söndag.

Kärleken tänker jag inte så mycket på nu. Jag tror inte jag vill ha ett förhållande om jag ska vara ärlig. Man vet aldrig och det är ingen hemlighet att jag är ganska uppvaktad. Vi vet alla att söta pojkar aldrig blir kvar själva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0