Vecka 13

sliten
En sliten liten addan

Måndag kväll 23:00
Ligger här i min säng och chattar med ****** vilket bara är trevligt.
Tack till den personen som skapade webcam måste jag säga, jag hade nytta av min cam ikväll.
Men det är mycket som ska göras denna veckan vilket gör mig lite stressad.

att göra denna vecka 13.

1.
 Min pappa ligger på sjukhus igen :( imorgon ska jag åka och hälsa på honom för det skulle göra honom så glad. Jag är faktiskt lite rädd för jag hatar att va på sjukhus, vet inte varför :(

2. Maila ett bra CV till UR och få igång våran cp dator som inte vill starta.

3. sök utbildningar inför hösten 2009

4. kontakta stockhome om sommarjobb

5. Dejt i Göteborg på torsdag

6. festa med min underbara frisör Josefine på Lördag

// godnatt!!!!

Kommentarer
Postat av: TERRE

det låter som en underbar planering!

ska du inte köra 7 sanningar som jag utmanade dig i?

2009-03-24 @ 14:48:23
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0