Tack Till Terre


Terre är min Hero! (foto-april 07)

Vilken dålig stil av mig att inte tacka min goda vän Terre för hur fin hon gjorde min blogg.
Terre är skaparen bakom hur min blogg ser ut. Utan hennes hjälp hade min sida varit väldigt ful kan jag lova er.
det är tur man har vänner som är så duktiga på att skapa och göra andras bloggar vackra.

Till er som inte känner Terre så vill jag passa på att berätta att hon är inte bara duktig på att designa bloggar.
Hon har även målat dom vackraste tavlorna, Terre är en tjej som verkligen är konstnärlig. Det är alltid roligt att komma hem till henne för ofta så har hon något nytt att visa som hon har gjort eller köpt.

Hoppas vi ses snart igen Terre för nu börjar jag sakna dig!!

Kommentarer
Postat av: TERRE

sötiplöti allt för dig!

SYNS IMON DARL <3

2009-04-02 @ 18:24:57
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0