Tack Göteborg


hemma ifrån Göteborg.

Nu är jag jättetrött, jag struntar i att det är en fredagkväll, jag vill bara sova nu. Är sjukt trött efter att ha varit i Göteborg under Torsdagen - Fredagen, men tack så jättemycket Göteborg. Jag har haft jätteroligt och jag förstår inte varför jag inte åker till Göteborg oftare nu när jag tyvärr bor i jönköping?

Pratade med min kära vän Anna Rakic Idag och jag saknar verkligen henne och dom andra vännerna ifrån Uppsala.
Det händer så mycket i deras liv så jag hänger inte riktigt med. Snart är det April och då kommer jag vara tillbaka i Uppsala. jag hoppas allt kommer vara sig likt.

// nu ska jag lägga mig i sängen och dega!



Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh min söte Addan jag saknar dig med jättemycket. Och vad fin din blogg är.

Puss på're

2009-03-27 @ 19:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0