Jag känner mig jävligt het!


foto-april 2007

En bra början på en ny vecka!

 Idag färgade jag mitt hår igen och jag måste säga att jag tycker det blev jävligt snyggt.
Känner mig riktigt nöjd och fin. Nu ska jag bara börja röra på mig så jag får en extra snygg rumpa till sommaren 09.

Det är tavlor överallt i mitt rum just nu. Min "DR.PHIL" sa till mig att det är viktigt att jag tar upp konsten igen och börjar måla. För med hjälp av konst kan jag verkligen lära känna mig själv igen. Och ni får tro och tycka vad ni vill men jag vet att han hade rätt. Jag ska ge bort en av tavlorna till Anna Rakic för hon har varit så snäll emot mig.


imorgon ska jag vårstäda!

Eftersom mamma hjälper mig med så mycket ska jag imorgon hjälpa henne med att göra fint i huset och vårstäda lite både inomhus och utomhus, det kan verkligen behöver! Ibland kan även jag bli en kreativ liten "hemmafru".

// vi ses utomhus imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Juliette Amelie

GUD Vad liten och söt du var på dem bilderna xDD

2009-04-04 @ 10:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0