It's Not Right But It's Okay



Det är gaska många personer just nu som får mig att undra - vafan såg jag hos dig?
Men efter att ha pratat med Anna Rakic i telefon blev jag mycket gladare.

Och som min Psykolog sa till mig i tisdags - Andreas du måste börja tänka mer på vad som är bäst för dig.

Det här är bäst för mig!

1.
Inte börja dricka alkohol igen utan förbli nykter vilket jag trivs med

2. ta tag i mina önskningar och jobba på dom saker jag länge velat uppnå

3. Ta vara på bra personer och glöm dom som påstår sig vara vän med mig

Det är så roligt med Facebook, för det är ganska många som man har på sin lista som
man inte alls tycker om, men som man är "kompis" med. 167 vänner såg jag att jag hade på facebook.
Nån dag då jag har mer tid ska jag ta bort 67 av mina så kallade "vänner".

- vi får se ifall du kommer vara kvar


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskling du förtjänar så mycket bättre och det vet du. hoppas du hade kul ute igår.

Puss puss

2009-03-22 @ 13:12:22
Postat av: » ROLIGHETERNA

Ska vi följa varandra på bloggkoll?:)







Är du sugen på ett skratt? Besök vår blogg!



OCH DU BELÖNAS med en länk på bloggen om du skickar in en rolig bild/historia/filmklipp!



Ett gott skratt förlänger livet!

2009-03-22 @ 16:51:52
URL: http://roligheternas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0