Good love is not always from the heart



Please hang up
And try your call again
Please hang up now
This is a record recording...

Ikväll blev det en utgång med Louice vilket var jättetrevligt. Vi var på 8glas som för övrigt är den enda nattklubben i jönköping som jag kan tänka mig att gå till. Men ikväll kände jag - varför är jag här för? Många ansikten ifrån gymnasietiden och många tyckte jag tittade på mig och tänkte - jasså är den där killen tillbaka istan (nedlåtande).

jag tycker jönköping är en mysig stad, absolut. Men jag är trött på att bo här. Det spelar ingen roll om jag är och fikar med vännerna eller sitter på bussen, det är alltid massa bönder som man känner ingen  ifrån förr i tiden. Jag behöver inte sånt. Jag saknar mitt uppsala liv. Jag älskar att bo i uppsala, alla människor är så intressanta och man får verkligen ut något utav varje minut.

// godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0