Addan



Onsdag eftermiddag!

Jag tänker mycket på ******* om dagarna. Jag tycker väldigt mycket om dig och jag försöker intala mig att vi kommer få det lättare när jag flyttar upp till Uppsala (när fan det nu blir?). Jag vill verkligen att dethär ska funka!

Men den senaste tiden så har jag börjat tänka mer och mer på ( om ni är smarta så vet ni vem )!
Jag förstår att jag inte ska låta mig luras av vad mina tankar säger till mig att jag ska göra.
Jag har det bra nu och jag ska inte låta något få förstöra det hela.

Kommentarer
Postat av: TERRE

det kommer att gå bra addan, lev i nuet :*

2009-03-11 @ 20:02:26
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför all denna hemlighet med ******? Hoppas du får det bra i alla fall med ******, vem det nu än är.



Kram

2009-03-11 @ 21:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0