In i inspelningsstudion



Nu på söndag ska Addan till Stockholm igen, det känns som att jag är mer i Stockholm en vad jag är i Uppsala?Den här gången ska jag inte till storstaden för att filma med SVT. Nu ska jag medverka i en reklamfilm som MTV ska göra.




Det ska bli roligt att få medverka i en MTV produktion, jag hoppas man kommer träffa massa glada nya människor.
Ligger hemma i min underbara lägenhet nu och tittar på MTV. Idag tror jag att Akon och Lady gaga är dom som har spelats mest på MTV under dagen!Jag vill se lite mer Britney Spears på MTV!!

Kommentarer
Postat av: Nelly

Hej gullet, hur mår du? Fan det är alldeles för länge sen vi sågs nu.. =( Hur lever livet i party staden? =) Puss och kram Nelly

2009-06-16 @ 14:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0