Will the real addan please step up?



16:30 vad har jag gjort idag? Inte ett jävla skit, gick till systembolaget och sen iväg för att köpa cigg. Har legat framför Facebook under hela dagen, ingen nytta har jag gjort. Addan är en dålig människa.

Igårkväll kom Danny till Uppsala vilket var jätteroligt. Hoppas vi ses snart igen. Tyvärr var det dåligt väder i Uppsala igår kväll vilket förstörde kvällen lite. Rebecca var självklart med ute igår, lika vacker som alltid.Rebecca,Danny och jag gick till Salt vilket vi brukar göra ( inte danny då).

Vart slutade kvällen? Jo på MAX så klart, jag och Rebecca behövde lite mat i magen tyckte vi. Jag förstår mig inte på mig själv. Max,Burger king,Mc donalds är bara skit men när man är ute och festar så duger det alltid?

// vi ses!!

Kommentarer
Postat av: OnAir

Som kommentar till att Addan själv tycker att han är en dålig människa:

1. Undertecknade håller inte alls med!!! Inte på något sätt!

2. Om inte mina ord skulle hjälpa, så läs Mia Törnbloms "Mera självkänsla" Haha!



2009-07-05 @ 11:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0