styr upp vardagen


en vild vecka!

Jag borde vara väldigt glad som kan se tillbaka på en toppen vecka. Det har bara varit fester och sena kvällar vilket vi alla älskar, i alla fall addan. Bästa kvällen måste nästan ha varit i torsdags när jag,anvah,rebecca skulle ut på stan. Inte ofta man får åka gratis taxi ner till stan.

städa upp mig själv

Veckan som kommer i morgon ska absolut inte se ut som den som har varit nu. Det ska bli ändring på vardagen. Hade tänkt att köra lite lugnare och inte gå på så hårt med fem utgångar eller vad det kan vara. Tror jag kommer dra in mycket pengar på att hålla mig borta ifrån krogen.

Rebecca 22år

Under veckan som kommer fyller min bästa kompis Rebecca 22år, självklart ska det firas stort. Det roligaste jag vet är när någon fyller år och det bästa är ifall det är mig som folk ska fira.

// och bara så ni vet, jag hatar söndagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0