musikvideoinspelning för artisten Sharam Jay



Det blir snart över en månad sen jag spelade in en reklamfilm med MTV. För några veckor sen gjorde jag en pilot som jag i augusti kommer få veta om den blir köpt ( svårt att förklara ). Denna sommaren har jag inte vågat lämna Uppsala/sthlm ifall det skulle dyka upp något statist/reklam/Tv jobb.



Idag ringde telefonen och jag blev både glad occh förvånad när jag fick förfrågan om att vara med i Sharam Jay feat. Cornelia Dahlgrens nya musikvideo som ska spelas in på måndag på SpyBar! Eftersom jag inte hade något bättre för mig på måndag tackade jag så klart ja.



Självklart ska det bli skönt att kliva in i en "studio" och medverka i en musikvideo, det är sånt som jag är bra på.
Men vi vet alla vad jag längtar efter, och i Augusti hoppas jag på att få ett svar som kommer säga - Ja!

- önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0