Livet är underbart



Vilken underbar dag det var på stranden idag. Jag och Alexandra låg och spanade in många snyggingar. Det kommer absolut bli mer sol och bad under veckan som är kvar. Någon sa att det skulle bli dåligare väder nästa vecka så vi får allt passa på.




Lite senare ikväll ska jag och min nya granne/nya vän dra ihop lite förfest. Vi har bjudit lite folk för att komma över till våran fantastiska gård och spela kubb. Vi vet alla att Addan inte är den bästa på att spela kubb, men jag är en jävel på att bara stå vid sidan och vara snygg.



Imorgon ska jag till Stockholm, vad som händer där talar jag om en annan dag beroende på hur det gick.
Till alla er som inte har någon planerat ikväll vill jag bara säga - kom till BJ ikväll, för jag kommer vara där!


// Puss och kram

Kommentarer
Postat av: TERRE

snygg du va i håret på första bilden love!

2009-07-01 @ 21:27:18
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0