Ikväll ska jag festa!


Äntligen tillbaka på Nationerna!

Det är snart 1år sen jag blev av med mitt förra fejk kårleg, men idag skaffade jag mig ett nytt och den här gången var det ett riktigt (inget fejk med andra ord). Ikväll blir det Bryggan med vännerna, det ska bli otroligt kul.

Jag tror att det kommer bli mer kvällar på Nationer framöver, Kommer inte va på Bullit och Bj lika ofta som tidigare. Jag är väldigt nyfiken på att se hur kvällen på Bryggan kommer att se ut. Som jag skrev tidigare så var det nästan 1år sen jag besökte Bryggan. Hoppas det är lika många snygga människor där i år som det var förra.

I övrigt tycker jag att den här veckan ser rätt lugn ut. Alla är borta från stan och jag själv orkar inte lämna stan. Ett bio besök skulle inte vara fel nu när det går massa bra filmer på bio.

// nu ska jag ge mig på att laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0