Forget


Hur ska jag orka vara snygg ikväll igen?

Vaknade upp 12:30 och ville bara dö, igår var det min 3e utekväll den här veckan. Jag var en riktig barhora igår men vad gör man inte för att få supa sig snygg? Rebecca fyllde 22år som många säkert vet, hon var jättefin igår kväll!

Vi började kvällen nere på salt vilket var jättemysigt efter en stund när jag pratar med Petra,Oliver,Alva så märker jag att Rebecca var helt borta. Det går en stund men efter ett tag ringer jag Rebecca och då säger hon att hon var på Flustret?Det börjar spöregna men jag springer iväg från Salt på väg till Flustret. När jag väl är där märker jag att inte Rebecca är kvar? Sån tur var sprang jag på Jocke,Andrea,Erika så min kväll blev mer än räddad, jag hade jätteroligt!

Sista timmen drar vi till Bullit, jag ska inte nämna några namn men jag börjar bli trött på Bullit. Kommer nog börja va mer på Bryggan än på Bullit sista delen som är kvar utav sommaren.

Ska jag va helt ärlig så fattar jag inte hur jag kom hem i natt? Jag tycker faktiskt det är lite läskigt när det går så långt att man inte fattar vart man är eller vart man är på väg.

Men skit samma.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0