Pick Up The Pieces



15:30 onsdagen den 14januari kommer jag tillbaka till Jönköping/Huskvarna igen som alla vet.
Det känns lite konstigt eftersom jag bott i Uppsala i 7 månader.

Folk verkar tro att jag flyttar till Jönköping på grund av "en sak". Men alla ni som tror det tror verkligen fel.
Det är mycket just nu. och mycket som jag valt att inte skriva här för att det är för privat.


My manager mother

Min lilla mamma har då inte legat hemma och slöat den senaste veckan. Hon ligger just nu i och letar dagligen efter alla typer av lägenheter till mig. Hon har även uppfyllt min önskelista av olika saker som jag vill ska finnas tillgängliga i deras hus när jag kommer hem.


Plus!

1.
Hon har bokat in mig på en casting den 17januari i göteborg för ett nytt tv program.

2. hon har fixat en psykolog till mig

3. hon ser sig om efter andra bra jobb till mig

4. och hon har bokat tid på banken så vi kan ta oss en titt på mina värdepapper och fonder

5. hon och pappa har uppfyllt min önskelista på saker jag vill ha för att känna mig hemma.

Min mamma är vad folk kallar för  "the manager mother". Tur att du gör precis allt för mig och lite till.
Med hjälp av min mamma kommer jag lättar kunna "Pick Up The Pieces"  och gå vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0