minnenas television del 1

studenten 2008
13 Juni 2008 - Det var längesen nu

Idag är det den 2 januari och jag sitter hemma och längtar till sommaren 2009. Jag gillar inte snö, jag gillar inte när det är kallt ute så för mig är det skönt att veta att om fyra månader kommer värmen och våren vara här igen.

shushi i göteborg
shushi i Göteborg sommaren 08

Det bästa jag vet är att äta shushi utomhus med vännerna i någon park och bara små prata. Det var ett bra tag sen jag gjorde det, men så fort våren kommer ska jag göra det igen. Shushi är det godaste man kan äta!

fest i göteborg med vännerna.
utgång i Göteborg med vännerna

Göteborgs uteliv är något jag älskar och saknar. Jag har firat nyårsafton där 2år i rad (men detta året blev det i Uppsala). Det många inte vet är att när jag flyttade till Uppsala 14juni 08 var planen att bara bo där till 1 september, för att sedan flytta till Göteborg. Men efter att varit i Uppsala en sommar så ville jag inte där ifrån. Nån gång i framtiden ska jag i alla fall flytta till underbara Göteborg.

Kommentarer
Postat av: TERRE

haha, shit va smal dimon va där!!

2009-01-02 @ 23:27:04
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0