gråter



jag har förlorar så mycket dom senaste sju dagarna. vänskap,förtroende,självkänsla!

Jag kan ärligt säga att jag skäms över hur jag har betet mig den senaste tiden, men jag är även ledsen över allt skit snack och skvaller som spridits om mig. jag orkar inte längre. det har varit så otroligt mycket bråk,skvaller och lögner.

den kan bli som så att jag flyttar hem till jönköping den 14januari. om och när jag i så fall skulle komma tillbaka till uppsala vet jag inte. jag behöver komma hem och bort ifrån uppsala för att ladda om.

jag kommer sakna alla mina fina vänner som jag har i uppsala. ni vet vilka ni är och ni vet att vi kommer ses igen ifall jag kommer tillbaka till uppsala.

om jag flyttar hem till jönköping är jag glad att jag har så många fina vänner där som kommer ta emot mig med öppna armar och få mig att må bra igen. det är egentligen bara ni i jönköping som känner mig till 100% och vet vad jag har varit med om de senaste 2 åren.

jag vill säga förlåt till alla som jag svikit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0