11:00 till 12:00



11:00 till 11:30 blev det klart att jag kommer flytta till jönköping den 14 januari. jag har under morgonen ringt/skickat sms till mina barndomsvänner och berättat att jag kommer tillbaka till stan och att jag behöver deras stöd nu.

11:30 till 12:00 jag har pratat med min mamma och moster och vi ska lösa framtiden och ta tag i alla problem som varit den senaste tiden för så här kan jag inte må. jag trivs inte med mig själv.

12:00 till Nu jag smsar och ringer mina nya vänner som jag har här i uppsala och berättat att jag kommer lämna dom. jag vill tacka alla er för dethär halvåret. jag är så glad för alla mina nya vänner. ni är så fina, vi ses!

jag ska vara ärlig...

jag vill säga förlåt till "M". Jag svek dig så jävla hårt dagen innan jag flyttade till uppsala. Du var min barndomsvän, min ögonsten och jag behandlade dig som skit. Jag äcklas av hur jag behandlade dig på din dag. Att du ens svarade när jag ringde dig i natt är helt otroligt. att du förlåter mig för hur jag behandlat dig kan jag inte förstå?

En riktig vän finns där när man som minst förtjänar det! du tog emot mig när jag föll!

Min pappa och mamma kommer även se till att jag får hjälp, jag kommer att få träffa en person att prata med. För att jag ska kunna bli en bra kille igen måste jag kunna öppna mig och berätta om mitt alkoholproblem,drog problemen jag haft det senaste året. Jag måste även öppna mitt hjärta och för någon berätta om den relation jag egentligen har till mina föräldrar och bror.

jag vet att jag haft problem, men jag har inte velat ta tag i det.
Det kommer bli en tuff vår framför mig, men för att jag ska kunna trivas med mig själv
så måste jag ta tag i allt fel som jag har gjort under det senaste två åren.och det ska jag göra nu!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, det var på tiden ditt lilla äckel. tur det finns något som heter karma.

2009-01-07 @ 12:39:06
Postat av: Anna

Vad är du för människa som dömer folk som du inte känner. Andreas har iaf insett att han har gjort fel och tänker ta itu med sina problem vilket många människor aldrig inser. Jag tänker iaf stötta Andreas beslut.Vi som är hans vänner stöttar honom och kommer att finnas här för honom när han återvänder till Uppsala.

2009-01-07 @ 14:04:46
Postat av: isaa

om du ska prata om karma så ger det väl inte dig speciellt bra karma att dömma någon o kalla den för äckel när den mår dåligt? herregud skaffa dig ett liv! och palla att du inte ens skriver ditt namn....

2009-01-07 @ 17:39:36
Postat av: TERRE

skönt att få tillbaka dig gullet.

2009-01-07 @ 18:42:29
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: FIJA

älsko. saknar dig.

2009-01-08 @ 00:17:51
Postat av: Anna

min lilla mowgli du e så söööt

2009-01-08 @ 23:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0