Oscargalan 2009 - Vem bar vackrast klänning?


Alicia Keys

Min första tanke var - vad gör hon på oscargalan?Och min andra var - att hon alltid är så vacker!
Lila är verkligen en färg som klär Alicia och klänningen är fantastiskt fin. BRA jobbat!


Miley Cyrus i Zohair Mourad

Jag gillar inte Miley, eller jag tycker ingenting om henne. Men jag tycker att hennes klännig var en utav dom vackraste ifrån hela kvällen. Jag förstår att den var skit dyr, men den borde Miley ha haft råd med!


Vanessa Hudgens i Marchesa

Vanessa är alltid underbar, jag gillar henne stenhårt. Och hennes klänning var även den helt underbar.
Hon bär upp den mycket bra, så det är bara för mig att säga - Bra jobbat Vanessa!


Amanda Seyfried

Här har vi en riktigt romantisk klänning som passar utmärkt till Oscar. Kan man säga något dåligt? Även här tycker jag Amanda har gjort sig bra, en strålande klänning som hon bär upp med stil!

Men vilken klänning tyckte du var den finaste?

Kommentarer
Postat av: TERRE

Miley Cyrus isf! kändes ball och som en snäcka.. typ, nam

2009-02-24 @ 10:43:05
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0