09:50 fredag morgon


- det här är bara en fin bild som gör mig glad :)

Morgon hos familjen johnsson!

1. Jag går runt och ljuger för min bror att nån gubbe ifrån socialen ska komma och ta honom ifrån oss så Adrian får panik nu (men vill inte visa det) och säger att han som aldrig brukar gå ut vill gå ut i den fina solen idag!HAHAHA

2. jag har knarkat grönt Te hela morgonen för nu är jag frisk men har fortfarande lite lite ont i halsen.

3. Lite snuskiga sms har kommit in idag på morgonen ifrån ******* och det är alltid lika trevligt.

4. Pappa och jag ska åka och köpa mig en ny mobil idag ( ja, pappa betalar )




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var verkligen på tiden att du fick en ny mobil haha. Hoppas du blir frisk snart.

Puss från din Anna

2009-02-20 @ 15:12:31
Postat av: TERRE

AAAAAAAHAHHAHA! fan va fint det där med adrian, plus gött med nya mobil!!!!!!!!!!! :D

2009-02-20 @ 17:37:10
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det jag som gömmer mig? Eller vem är det annars?? Tusen tack för presenterna!! Ni är så söta!

2009-02-23 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0