vilken dag


Det var tyst om addan idag!


Det finns två saker jag har väldigt svårt för. Folk som inte har några pengar och folk som sitter hemma på lördagar. Grattis nu blev jag en av dom. Ligger och är glad över att snart är det den 23e december. Då kommer jag få träffa min finaste vän Anvah. Det är lustigt det där med vänskap. Jag tror vi alla har en bästa vän. Men det tråkiga är att min bor så långt borta.



faktiskt ingen öl denna lördagen


Det här kan vara den första lördagen på länge som addan förblev hemma framför sin tv. Kanske beror det på att jag har varit grymt bakfull hela dagen? Eller att jag äger 140kr bara! Livet är lite surt ikväll. Men jag är glad över att jag snart kommer kunna sova riktigt skönt. Imorgon måste jag göra lite skolarbeten. Jag är den äckligaste lataste pojken i stan.

När man bor i studentrum som jag tyvärr gör just nu så bor man väldigt inpå varandra. Mina grannar är då underliga. Jag är övertygad om att en utav dom är kär i mig. Tyvärr är jag inte kär tillbaka, eller tur är väl det. Det är en kille vill jag bara säga. Han kom in i tvrummet ikväll när jag var där och störde. Han försökte få kontakt med mig genom att tigga cigg och bjuda mig på lite mat. Jag vet inte vilket land han är ifrån och jag vet inte varför han är så dålig på engelska. Det jag vet är att han är jobbig och har fula kläder.


- Puss till er som läste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0