våren 2010 bjuder på


Ibland blir det lite fel för addan, men det bjuder jag på!


Okej bara så ni vet kom addan in på Uppsala universitet till våren! Universitetet omsätter cirka 4,3 miljarder kronor per år, varav cirka 60% går till utbildning och forskning. Femton nobelpristagare har studerat eller tjänstgjort på universitetet, och bland universitetets alumner återfinns bland andra åtta regenter, fjorton statsministrar plus en liten Addan såklart! När jag kommer hem till Uppsala ska jag fixa och göra mysigt i min nya fina lägenhet. Det kommer ta tid. Men planen är att kunna bjuda hem några vänner när jag fyller 22år.







Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja men jag återhämtade mig ganska snabbt efter den fina bilden.... vi ses i vår...kram/Martina

2009-12-27 @ 14:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0