Passande med julafton, tror inte så...




Så sitter man här i sin nya stora fina lägenhet. Livet blev ju inte roligare för det. Nästan så jag saknar min lilla fyllecell. Vet inte vilken knapp jag råkade trycka på men fan vad off jag är. Jag är så trött på allt löst folk man har behövt stå ut med det här året. Tanken slog mig att vafan har jag tänkt med? Det jobbiga är att det snart är jul. Nu kommer det dröja länge innan man kan få vara ensam igen. Kommer vara tvungen att under den närmaste veckan gå runt och fejk le åt massa folk.


Det finns ju självklart dom som jag är mer trött på en andra. Och hur kul kommer den här julen att bli? Den kommer bli lika långtråkig och opersonlig som den alltid är. Och det stör mig att det förväntas att jag ska vara lika glad och rolig som när jag var yngre. Sorry men i år orkar jag inte vara pigg och glad. Min bror är ju aldrig pigg och glad så varför i helvete ska jag behöva vara det?

Vilken tur att jag kommer träffa min Bästa kompis Anvah imorgon. Där har vi en tjej som lyssnar och förstår mig till 100% hela tiden. Blir så trött på "vänner" som säger - berätta addan jag vill veta hur du mår. lägg ner.


- Nu ska jag försöka sova, Arlanda 12:15 imorgon! puss


Kommentarer
Postat av: TERRE

din mamma hörde av sig igår, tråkiga nyheter :/ kom hem till jerusalem och omfamnas av lugnet!

2009-12-23 @ 08:16:42
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0