No limits to the levels I can go!!

Godmorgon: Idag vaknade jag upp utav att en person ifrån tv ringde mig. Så det blev ett långt telefonsamtal. Och nej det handlade inte om att jag inte skulle ha betalat tvavgiften. Men jag kan säga såhär att saker börjar bli jävligt intressanta och spännande nu. Det ska bli spännande att se hur det här kommer att gå!? När jag vet hur det slutar kommer jag berätta det för er. Men enligt min mamma ska jag inte skriva och berätta om det.


Och på tala om min kära mamma Kerstin så ska jag träffa henne idag. Var några dagar sen nu. Hennes mobil "funkar inte". Och min mobil funkar inte. Det gör allt väldigt svårt att få kontakt med henne. Något som fick ås båda att bli arga idag var all snö som kom i natt. Jag äger INTE skor till det här vädret. Hur kommer det gå för mig i vinter. Idag borde jag gå ner på stan och boka en resa till ett varmt land. Nu orkar jag inte vara kvar i det här jävla landet. Och varför luktar det fylla i mitt rum? Det var faktiskt längesen jag träffade min bästa vän flaskan....! Hoppas på en utgång imorgon som så ska duga. nu har jag nya snygga kläder!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja boka en resa till ett varmt land. Varför inte Miami?! ska bli så spännande att höra fortsättningen om TV-storyn.

Miss u darling

2009-12-15 @ 14:08:29
URL: http://miamilive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0