Kevin Jonas bröllop!



Sedan den 19 december 2009 är han gift med hårfrisörskan Danielle Deleasa från New Jersey. Det roliga är att när jag hörde att en av Jonas Brothers hade gift sig, trodde jag inte det var sant. Min första tanke var - Men är inte dom tre pojkarna under 18år? Tydligen inte. När jag läste om bröllopet stod det att Kevin var född 5 november, 1987. Trodde inte att han som ser så liten,ful, och larvig skulle vara född 87!? Tänk att den fulaste killen utav bröderna var den som fick brud först!




Det roliga är att bröderna kommer ifrån en as kristen familj. Alla tre sa att dom kommer vänta med sex tills dagen dom gifter sig. Sen kan man tro vad man vill om det. Fast nu vet vi verkligen att en utav dom får fitta! Kanske det är därför Kevin börjar se så lycklig ut? Förstår inte hur han ville vara 22år och oskuld?


- Det här var årets fulaste kändis bröllop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0