Inte utan min mobil!


Emmeli,addan,terre

Klart som fan min laddare blev kvar hos Terre igår. Sån tur var kom hon upp med den till mig idag!Tack så jättemycket terre! Inte utan min mobil. Men som vanligt när mobilen varit död i 24timmar tror man att man ska ha 100 missade samtal. Men hade jag det? Hahaha nej faktiskt inte. Jaja nu är i alla fall telefonen laddad och vid liv igen!

Har pluggat hela söndagen och vet inte hur det ska gå? Har ingen inspiration till att göra ett bra arbete. Nu ikväll fick jag en ny dator utav pappa. Jag hoppas det är något liv i den. Orkar inte med att min pappa ska köpa mig massa billigt skit som jag sen råkar ta sönder. Den nya datorn är jättefin!

att göra vecka 53

Nästa vecka hoppas jag på att träffa dom vänner jag inte tagit mig tid att träffa en. Ska även försöka ta mig en heldag med min lilla pappa. Kläder inför nyår kommer jag aldrig hitta i den här staden, så en plan B behöver jag. Ibland ångrar jag att ja inget körkort fixade. Framför allt när jag kommer hem till mina föräldrar. Den där 15bussen och 1an bussen jag måste ta för att komma in till stan dödar mig. 45min tar det för mig att lämna huset och komma ner till stan. Man måste verkligen planera noga för att kunna ta sig in till stan. Skulle vilja spola tillbaka tiden och ta körkort. Nu kommer det aldrig bli av när jag bor så centralt. Hoppas min 17åriga bror är smart och tar körkort nästa år!


- Nu ska jag leka med min nya dator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0