I would do something fears





Vilken jävligt dålig fredag. Min mobil gick sönder (trodde jag). Gör allt för att få tag på min dejt som jag skulle träffat ikväll. Ringer kanske 7 gånger ifrån morfars telefon med får inget svar. Köper en ny mobil. Märker att det inte är mobilen det är fel på utan simkortet. Köpter nytt kort och får självklart nytt nr.


Lämnar tillbaka mobilen och har nu då ett nytt mobil nr. Är lite rädd för hur jag ska göra med alla tv jobb. hur ska folket kunna få tag på mig nu? Sen tycker jag det nog är ganska skönt med nytt nr. Nu är det bara två personer som har det nya och tur är väl det. Ifall någon är sugen på mitt nya nr är det bara att ringa. Eller nej det kan ni ju inte. Skriv till mig på facebook så lovar jag att ge ut det till er.


- snart ska jag på min 4e utgång denna veckan.puss puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Men sötnos kan du inte ringa till comviq och be dom fixa tillbaka det gamla nr till dig?

2009-12-04 @ 20:07:47
URL: http://miamilive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0