helvete snart är julen här!




Till alla som undrar vart jag står så vill jag bara säga - Nej, jag gillar inte julafton. Den bästa tiden på året är 1mars då jag fyller år. Det kommer bli ett helvete att köpa klart dom sista julklapparna. Nu är alla andra på stan och det tar sån tid. Hur ska jag göra för att det ska gå fortare att få hem klapparna? 2004 när jag var en tjuv gick det jättefort och billigt att "köpa" julklappar. Man kanske borde bli en liten tjuv igen? Eller kanske inte. Det var gulligt när man var 16år. Men jag har svårt att tro att folk skulle gilla en snart 22årig tjuv. Kanske skulle framstå mer patetisk nu än vad jag gjorde då!?? Om inte min dator var ett kukhuvud hade jag vågat handla mina julklappar på internet som många andra verkar göra!


- Tankar ifrån addans jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0