en pank torsdag




Idag kom jag på att det är rätt dyrt att gå ut ca 4dagar i veckan. För första gången på länge är jag Pank. Imorgon ska jag till min bank och se över mina besparingar. Tydligen har jag shoppat och supit bort mer än vad jag tror. Det kan bli en otäck start på fredagen imorgon ska ni veta.

Igår var jag ute med klassen för sista gången  denhär året. Det var en ganska bra kväll förutom att jag blev slabbig och började ragga och försöka hångla med alla i klassen?!! Ibland blir jag så pinsam när jag börjar ragga på folk som jag absolut inte tycker är snygga. Men det är som vi alla vet, folk blir snyggare på fyllan.

Idag är det även 1 vecka kvar tills julafton. Ska bli spännande att få se vad man får i år. Tydligen ingenting gissar jag på. Min mamma och pappa har börjat bli snåla. Eftersom mitt liv suger tycker jag dom kan vara lite extra snälla i år och ge mig något fint.

- Puss på er!


Kommentarer
Postat av: TERRE

haha, heja dig!

snygg bild föresten! :D

2009-12-18 @ 09:15:51
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: Nadia

Mamma Nadia skickar lite kul åt dig med min mamma som far hem på måndag, lite smått som du kan hämta utav Johanna när hon är tillbaka <3

2009-12-20 @ 01:01:52
URL: http://dearly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0