En duktig addan


Idag är jag en pigg liten pojke!


Idag har jag pluggad. Jag har även storstädat och tur var väl det för fyfan vad äckligt det såg ut. Sen har jag faktiskt inte varit full denna veckan. Tycker det är helt otroligt och bra jobbat av mig. Alla vet hur svårt jag har att låta bli flaskan. Det är nästan så jag börjar tro att jag är vuxen!



Imorgon kommer jag vara en sliten subba!


På tala om ingenting blev jag så jävla sur i onsdags när jag pratade med *****. Jag är inte intresserad av dig men du är ju det i mig. Då tycker jag du kan visa det för mig. Och du kan sluta va så töntig för det stör mig. Jag behöver känna mig lite uppskattad. Bara så alla vet så vet jag redan vem jag ska kyssa på tolv slaget på nyår. Det kommer finnas bilder på min blogg den 1 januari, så ni alla får se vem den lyckliga blev.


- Nu ska jag ta på mig kläder!


Kommentarer
Postat av: Ali Fali

Mjau!

2009-12-11 @ 16:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0