December 2008 ja ni läste rätt!


Kul å va med i ICA men nej tack till att jobba där!
(foto: December 2008)


Visst är det roligt att kolla tillbaka på bilder ifrån förra året! Ikväll låg jag hemma och tittade på bilder från December 2008. Jag var nyfiken på och se vad jag gjorde för 1år sen. Vilka människor jag träffade och vad jag gjorde. För 1år sen var jag med i en ICA reklamfilm. Kan inte förstå att jag tyckte det var så roligt. Vad fick jag ut utav det? Och fan vad jag bara blir snyggare med åren.


Jag kan redan säga att hösten 2009 har varit roligare än den tidigare. Har bättre vänner i mitt liv idag än vad jag hade då. Jag är väldigt nyfiken på nästa år. Hade aldrig kunnat tro hösten 2008 att 09 skulle bli som det nu slutar. Det har varit ett rätt konstigt år men jag är inte helt missnöjd eftersom jag märker att många av mina vänner har det tråkigare.


 
Rebecca och Addan 2008.


(jag vet att Rebecca hatar när jag lägger upp bilder på henne) Rebecca var som många vet än av mina första vänner från Uppsala. Vi är fortfarande bästa vänner och har lika roligt ihop. Ibland undrar jag hur jag skulle överleva utan henne i livet. Det är så få personer som kan få mig som glad som Rebecca. Hon lyckas alltid få mig att skratta. Det ska bli så fantastiskt att fira nyår med dig. Känner på mig redan nu hur roligt vi kommer ha det. Många av dom roligaste stunderna jag har ifrån 2009 är med Rebecca!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0