Crystal Harris


Det här är Hugh Hefners tre nya flickvänner


Jag tror många unga tjejer någon gång har tänkt - fan vad jag skulle vilja hora till mig pengar. Killar behöver en utbildning eller en talang för att kunna dra in pengar. Tjejer behöver bara vara vackra så kan dom snabbt få de dom vill ha. Fast är verkligen den vägen så lätt? Någon som i alla fall har lyckats är Crystal Harris. Nu är hon den nya "första" (utav dom tre) flickvännen till Mr. Hefner. Hon lever nu i lyx!



född 29 April , 1986


Jag blev väldigt förvånad när jag fick reda på att Crystal är född 86. Jag trodde för det första att hon inte skulle vara så ung. För det andra trodde jag inte MR. Hefner ville ge sig på "barnbarn" igen. Folk får göra som dom vill men varför vill han va med småflickor? Jag förstår varför dom vill vara med honom.





Ni kanske undrar varför jag skrev om Crystal nu. Det är som så att nu under December månad blev hon
- Playboy, Playmate of the Month for December 2009!! Den här månaden är verkligen hennes! Grattis tjejen. Hon är från början uppväxt i Lake Havasu City som ligger i Arizona. Det är svårt att tro att den här tjejen bara är 168cm för övrigt!





Ni får inte missa tjejernas och Mr.Hefners egna tv show. Den är alltid lika rolig att följa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0