But when I become a star we'll be living so large




Vems mobil nr är 073-91 85 881 för den personen ringde mig klockan 04.00 i natt. Tack så jävla mycket för sen kunde jag inte somna om. Och ägaren till 076-06 57 967 är väldigt kreativ på att skicka massa sex sms till mig. Det kan faktiskt vara rätt roligt att få snusk sms från dig. Men jag börjar undra vem du är och varför du har så äckliga fantasier. Och på tala om kukbilden jag la upp på bloggen för några dagar sen vill jag bara säga att nån har skickat mig fler. Fast eftersom mina läsare blev rätt äcklade sist får jag se ifall jag lägger upp dom andra.


Vecka 52 bjuder på jönköping

Nästa vecka åker jag ner till småland för att fira jul. Det gäller att göra det bästa av det. Till min fördel har jag Anvah med mig på vägen ner. Jag undrar vad jag får på torsdag av mina fantasilösa föräldrar? Juldagen kommer firas hemma hos min kära vän Terre. Det ska bli trevligt. Om det blir någon utgång på krogen för mig på juldagen får vi se. Det är ju faktiskt i jönköping vi ska vara så jag tror inte det. Förra året var jag stupfull på en bar som heter 8glas, vem bryr sig. Men är rätt sugen på att gå ut i jkpg i alla fall. Det är rätt kul å skratta åt alla bönder och löst folk. Det roliga är att i jönköping är O´Learys den populäraste baren (vilket säger rätt mycket). Och i Uppsala är O´Learys så populärt att folk inte ens vet att vi har det i stan, hahaha!




2009 VS 2010

Detta året började med en rad tråkigheter. Vänner svek mig, jag hade inget jobb och fick inte ha kvar min dåvarande bostad. Dålig start på året vilket tvingade mig att flytta tillbaka till Jönköping. Jag mins hur besviken jag var över att kommer tillbaka till jönköping. Vad hade jag där att göra? mitt liv var så jävla tråkigt. Jag mins hur pinsamt det var när jag fyllde 21år och bodde hemma hos föräldrarna igen. Jag var 19år när jag flyttade första gången. Men att komma tillbaka till mamma och pappa vid 21år är bara löjligt.

Nästa år kommer börja med att jag ska flytta från mitt studentrum (fyllecell). Till en fantastiskt stor lägenhet här i Uppsala. Jag är så otroligt glad över det. Äntligen är det min tur att leva fint igen. Det har jag inte gjort sen under sommaren. Tänker redan under mellan dagarna gå och titta på nya fina saker jag kan ha i min lägenhet. Verkar som att 2010 redan har visat att det kommer börja bra.


- underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0