But how can someone win if winning means that someone loses?




Ingen bra dag om man säger så. För det första ligger jag efter som fan i skolarbeten. Smart addan som bara är ute och aldrig hemma för att plugga. Kan man vara mer klantig än vad jag är? Ibland blir jag faktiskt trött på min osmarthet som inte gör att jag vinner något alls.

Och som jag skrev tidigare börjar mina pengar att ta slut. Vad gör vi åt detta? Jag är inte det minsta sugen på nyår. Nyår kommer gå ut på att jag kommer slösa mer pengar och bli mer fattig. Är det någon som vet när det är min tur att bli rik? Inte verkar det vara imorgon i alla fall..

Och ikväll fick jag reda på att ett tv jobb som så länge var planerat inte blir av. Känns jättetråkigt och allt är min mammas fel. Men jag orkar inte vara arg på henne. Vi får väl hoppas att jag får något nytt tv jobb snart. Jag var verkligen sugen på att göra denhär tv grejen som nu inte blir av. Eller i alla fall inte med mig. Hoppas dom inte klarar sig utan mig utan måste ringa upp mig igen. När är det min tur att få tur?

Och ikväll skulle jag haft en liten dejt. Tror ni den blev av? Nej faktiskt inte. Fyra minus denna veckan. När kommer mina fyra plus? Blir lite trött på att varken ha tur i kärlek,ekonomi,jobb,skola. Jag ger inte upp utan hoppas och tror på 2010. Saker kan bara vända till det bättre, inte sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0